هزینههای شرکت در همایش و راهنمای پرداخت
لینک: راهنمای تصویری هزینه ها و پرداخت هزینه های همایش
هزینههای شرکت در همایش و راهنمای پرداخت |
سلام علیکم
به اطلاع کلیه نویسندگان گرامی می رساند، به جهت تکریم تمامی پژوهشگران محترم و با عنایت به حمایت از پژوهشگران محترم هزینه شرکت و ارسال مقالات تا تاریخ 18 دی ماه 1402 دارای به شرح جدول خدمات زیر میباشد و توضیحات تکمیلی و شیوه پرداخت هزینهها نیز در ادامه اعلام می گردد.
پژوهشگران محترم میبایست بر اساس جدول زیر، شرح هزینهها و خدمات درخواستی خود را تکمیل و یکجا بر اساس نحوه شیوه پرداخت اقدام کد رهگیری را ذخیره و مجموع درخواستهای خود را برای کمیته مالی همایش ارسال تا ضمن بررسی، اقدامات بعدی در دستور کار دبیرخانه همایش قرار گیرد.
رعایت نکات زیر مزید امتنان است:
- هزینه مقالات پوستر و سخنرانی یکسان است.
- هزینههای خدمات بر اساس جدول زیر میباشد.
- یادآور میشود این همایش در پایینترین سطح هزینهها، جهت حمایت از شما پژوهشگران محترم؛ برنامهریزیشده است.
- شرکت در کارگاههای همایش رایگان میباشد (حضوری و الکترونیکی) . یادآور میشود برای شرکت در کارگاههای همایش با مسئول کمیته کارگاهها ارتباط و ثبتنام قبلی به عمل آید.
تذکر مهم:
در انتخاب نوع خدمات و پرداخت هزینهها نهایت دقت را داشته باشید؛ ضمناً عدم پرداخت هزینه (بهمنزله انصراف از دریافت گواهینامه پذیرش و گواهینامه شرکت در همایش) و دبیرخانه همایش هیچ تعهدی نسبت به ارسال پک همایش برای نویسندگان محترم (غیرحضوری) نخواهد داشت.
ارائه خدمات در روز همایش برای پژوهشگرانی که در همایش حضور یابند، شامل: صبحانه، ناهار، میان وعده و پک همایش (گواهینامه پذیرش مقالات، گواهی حضور برای کسانی که مقاله ارائه داده باشند، تقدیرنامه رئیس همایش) میباشد.
جدول 1- راهنمای محاسبه هزینههای خدمات همایش
نوع مقاله |
نوع شرکت |
نوع خدمات |
هزینه خدمات |
توضیحات |
طلایی |
نقره ای |
برنزه |
پوستر/ سخنرانی |
حضوری |
پک همایش (گواهینامه پذیرش، گواهی حضور و لوح فشرده مجموعه مقالات) |
1.000.000 ریال |
برای هر مقاله و هر نفر |
1 سری |
2 سری |
3 سری |
پوستر/ سخنرانی |
الکترونیکی یا غیرحضوری |
پک همایش (گواهینامه پذیرش، گواهی حضور و لوح فشرده مجموعه مقالات، هزینه پست) |
1.500.000 ریال |
برای هر مقاله و هر نفر |
1 سری |
2 سری |
3 سری |
پوستر/ سخنرانی |
حضوری و یا غیرحضوری |
گواهینامه SID |
2.000.000 ریال |
برای هر مقاله و هر نفر جداگانه |
1 سری |
2 سری |
3 سری |
بهعنوانمثال:
اگر یک نویسنده دو مقاله ارسال کرده باشد و در هر مقاله یک نویسنده همکار داشته باشد (دو نویسندهای) باشند و هر دو مقاله سخنرانی شده باشد و گواهینامه Sid را نیز برای هر مقاله و برای هر نفر و پک همایش را نیز برای همه تیم پژوهشی خود درخواست بدهند هزینههای آنها به شکل زیر قابلمحاسبه است.
دو مقاله = چهار نفر = گواهینامه Sid = 4 ضربدر 200= 800 هزار تومان
دو مقاله (هر دو سخنرانی) = چهار نویسنده و هر نویسنده یک پک همایش (4 ضربدر 100 ) = 400 هزار تومان
درنتیجه آنها میبایست مجموعاً یکمیلیون و دویست هزار تومان، به شرح توضیحات خدمات درخواستی و به روش زیر پرداخت و با رابط کمیته مالی (سرکار خانم مریم غلامی به شماره تماس : 09220649456) جهت بهرهمندی از خدمات همایش ارتباط بگیرند (لطفا در ساعات 8 تا 15 عصر تماس گرفته شود).
شایان ذکر است فیش اسکن شده واریزی، باید برای تکمیل فرایندهای ثبت نام برای خانم مریم غلامی (پیام رسان های ایتا و یا بله ) ارسال شود.
روش پرداخت و بهرهمندی از خدمات همایش
1-بعد از محاسبه دقیق هزینه خدمات درخواستی وارد سامانه زیر میشوید.
2- بعد از ورود به سامانه به آدرس hadaf.cfu.ac.ir روی سجداد کلیک کرده و وارد مرحله بعد میشوید.
3-سپس روی گزینه پرداخت آنلاین کاربر مهمان کلیک میکنید.
4-گزینه (تائید میکنم دانشجو، مهارت آموز، استاد یا کارمند دانشگاه فرهنگیان نیستم) را انتخاب میکنید و در قسمت پرداخت خود را انتخاب کنید (گزینه سایر) را انتخاب میکنید.
5-صفحه پرداخت آنلاین درآمد اختصاصی رؤیت میشود، در این قسمت از هرکجای کشور که افتخار حضورتان را در همایش داریم به شرح زیر عمل میکنید:
انتخاب استان تهران، در بخش مرکز/واحد: مدیریت امور پردیسهای استان تهران را انتخاب و کد نوع درآمد عدد 33 را انتخاب میکنید و مبلغ و سایر موارد درخواستی (شرح خدمات درخواستی خود را) با دقت وارد میکنید و پس از تائید مبلغ و ثبت کد امنیتی دریافت شناسه انتخاب شود.
6-گزینه پرداخت آنلاین انتخاب شود.
7-پرداخت صورتحساب خود را به شکل آنلاین انجام دهید.
8-میتوانید از صورتحساب خود پرینت و عکس گرفته و با کمیته مالی همایش ارتباط و شرح خدمات درخواستی خود را بیان نمائید. تا دبیرخانه همایش ضمن بررسی موارد درخواستی، نسبت به امورات بعدی اقدام نمایند.
با تشکر
کمیته مالی دبیرخانه همایش