ارسال فیش واریزی هزینه مقالات جهت انجام فرایندهای اداری مالی ضروری است
18 دی 1402

سلام علیکم

با توجه به اعلام نتایج داوری مقالات و با عنایت به پیام قبلی که در اخبار همایش با موضوع هزینه های همایش و راهنمای پرداخت هزینه های همایش:

یادآور می شود، باعنایت به روزهای پایانی و حجم بالای مقالات پذیرفته شده و انجام امور اداری و جهت تکمیل فرایندهای اداری و آماده سازی پک همایش (گواهینامه پذیرش مقاله، گواهی حضور و ... )، نویسندگان محترم می بایست بعد از مشخص نمودن نوع پک درخواستی و شیوه حضور خود در همایش و پرداخت هزینه های خدمات درخواستی، اسکن فیش واریزی را برای (سرکار خانم مریم غلامی به شماره تماس : 09220649456) جهت بهره‌مندی از خدمات همایش ارسال (پیام رسانهای بله و ایتا) و اعلام وصول بگیرند. (لطفا در ساعات 8 تا 15 عصر تماس گرفته شود). 

نکات خیلی مهم:

۱. یادآور می شود حداکثر تا پایان روز ۱۹ دی ۱۴۰۲ فرصت واریز هزینه های همایش و ارسال اسکن فیش واریزی را دارند و بعد از تاریخ مذکور دبیرخانه همایش هیچ تعهدی نسبت به صدور گواهینامه های مقالات و خدمات همایش برای پژوهشگران ندارد.

۲. عدم واریز هزینه های مربوطه به منزله انصراف از شرکت در همایش (حضوری و غیر حضوری) می باشد.

۳. پژوهشگران محترم که در همایش مقاله دارند، وضعیت شرکت (حضوری و غیرحضوری) را به آقای دکتر محسن حلاجی (دبیرمحترم علمی) اطلاع دهند.

۴.به جهت تکریم پژوهشگران محترم و با تصمیم تیم اجرایی و با هدف توسعه  آموزش، کارگاه های همایش باتوجه به هماهنگی های بعمل آمده به شکل رایگان برگزار (حضوری و غیرحضوری) می شود. که اطلاعیه و پوستر کارگاه ها به زودی در سامانه اطلاع رسانی خواهد شد و پژوهشگران، شرکت کنندگان و سایرعلاقه مندان می توانند اطلاعات تکمیلی را از آقای دکتر آیت الله دهقان مدیرمحترم کارگاه ها اخذ نمایند.

با آرزوی توفیق

دکتر محمدابراهیم مرجانی

دبیراجرایی همایش