بررسی تاثیر الگوی پداگوژیکی بازیهای آموزشی و پرورشی در آموزش درس تربیت بدنی (مطالعه موردی مدارس ابتدایی)
کد مقاله : 1034-CNF
نویسندگان
محمد محمدی *
علوم ورزشی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه ملایر، ملایر، ایران
چکیده مقاله
هدف از این پژوهش بررسی تاثیر الگوی پداگوژیکی بازیهای آموزشی و پرورشی در آموزش درس تربیت بدنی (مطالعه موردی مدارس ابتدایی) بود. یکی از روش های جدید و نوین آموزش، استفاده از بازی های آموزشی و پرورشی در امر تدریس می باشد که در این روش همه دانش آموزان با هر فرهنگ، سطح هوش و تفاوت فردی به صورت مستقیم و با علاقه و انگیزه به انجام آن می پردازند، روش تحقیق این مطالعه توصیفی- تحلیلی بود که با استفاده از منابع کتابخانه ای مورد بررسی قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان داد استفاده از الگوی آموزشی پداگوزیکی بازیهای آموزشی و پرورشی در یادگیری دانش آموزان در درس تربیت بدنی تاثیر عمیق تر و پایدارتری می‌گذارد، لذا با توجه به نتایج تحقیق اینگونه نتیجه می‌گیریم که تاثیر الگوی پداگوژیکی بازیهای آموزشی و پرورشی در آموزش درس تربیت بدنی در دوران ابتدایی با گشودن مسیری نو در یادگیری می تواند داشته باشد.
کلیدواژه ها
الگوی پداگوژیکی، بازیهای آموزشی و پرورشی، درس تربیت بدنی
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر