چگونه توانستم دانش آموزانم را به انجام بازی های فکری در کلاس درس تربیت بدنی علاقه مند سازم ؟ |
کد مقاله : 1110-CNF |
نویسندگان |
پروانه خواجه پور *1، زهرا روحانی2 1گروه تربیت بدنی، دانشگاه فرهنگیان، تهران، ایران 2گروه تربیت بدنی، دانشگاه فرهنگیان، کرمان، ایران |
چکیده مقاله |
مقاله در مورد استفاده از بازی های فکری در کلاس تربیت بدنی برای جذب علاقه دانش آموزان به این درس است. من با راهنمایی معلم راهنما، کلاس پنجم چهار را برای این موضوع انتخاب کرده ام . برای این منظور، با دانش آموزان در مورد بازی های فکری صحبت کرده و آنها را به این بازی ها علاقه مند کرده ام. سعی کرده ام بازی های فکری مختلفی را برای هفته های مختلف برنامه ریزی کرده و با دانش آموزان کار خواهد کنم. همچنین، توضیح داده ام که بعضی از بازی های فکری برای کسانی که می توانند فعالیت بدنی داشته باشند اما فعالیت هایی مانند دویدن و جنب و جوش زیاد نمی توانند داشته باشند مناسب است. بازی های مهارتی-فکری میتواند به عنوان یک رویکرد یادگیری نوین در بهبود یادگیری و پرورش قدرت تحلیل و حل مسئله، بهبود کارکردهای اجرایی، سرعت پردازش بالا، تقویت حافظه فعال و افزایش توجه کمک کند. |
کلیدواژه ها |
بازی فکری، تربیت بدنی ، علاقه ،کلاس درس |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |