جهان آشوبناک ، راهنمای رسالت پداگوژیک تربیت بدنی و روانشناسی سلامت
کد مقاله : 1119-CNF
نویسندگان
گلناز بخشی *1، رضا محمدی2
1عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان
2مدرس بازنشسته دانشگاه فرهنگیان
چکیده مقاله
حساسیت و انگیزش تدوین این مقاله به منزلۀ مسأله در درون این پنداره قرار دارد که ما انسان‌ها ، خواسته یا نا خواسته ، علی رغم همۀ نابرابری
ها، بر یک کشتی طوفان زده سوار هستیم . اگر شناخت درد نیمی از درمان است ، همان‌گونه که منطق ورزش و تمرین طبیعی روزانۀ آن حکم می-کند، لازم است برای درمان کیفی و بهبود اساسی آن نیز همچون یک استراتژیست موفق و آینده نگر به گسترش منطقی فرآیندهای فکری، تدوین نگرش چند بعدیِ تفکر، آموزش و تمرین و ممارست روزانۀ آن بپردازیم . در درون این مقاله ، طرح مسأله ، تعدیل مسأله و تلاش برای رفع آن به میزان و چگونگی اعتبار بخشیدن به منابع انسانی و لزوم آموزش پداگوژیک گره خورده است . و با وجود درهم تنیدگی و کوتاه بودن آن ، تلاش کردیم تا با تدوین قیاسی- کیفی و از کل به جزء در درون دو زیست جهان درون و بیرون حرکت کرده و با تولید دانش ، تأکید بر نقش مدیریت دانش و استراتژی آن ، برای تجربۀ زندگی با معنا ، سالم و با طراوت ، توصیه های لازم و رهیافت ها را فراهم آوریم. این رهیافت ها به صورت جدی در درون چشم انداز برنامه ریزی استراتژیک ِمنابع انسانی قرار دارند و می‌توانند راهنمای مفید و سازنده ‌ای برای بانیان و تصمیم گیرندگان امر آموزش باشند.
کلیدواژه ها
جهان آشوبناک ، پداگوژی ، روانشناسی سلامت ، پست مدرن
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر