مهارت های اجتماعی در کلاس تربیت بدنی(مقاله کامل) |
کد مقاله : 1201-CNF |
نویسندگان |
پریسا امان اللهی درچه * _ |
چکیده مقاله |
هدف از این پژوهش این است که سهم تربیت بدنی برای آموزش جهانی جوانان و کودکان اساسی است و ارزش آموزشی آن زمانی اهمیت اجتماعی بیشتری پیدا می کند که اثرات آن به سایر زمینه های زندگی نیز منتقل شود. بنابراین، آموزش مهارت های زندگی از طریق تربیت بدنی می تواند محیط یادگیری فراگیرتر و پایدارتری ایجاد کند.همچنین، جهان ایجاب می کند که مردم با کسانی که با آنها کار می کنند، با آنها زندگی می کنند و با آنها بازی می کنند تعامل داشته باشند. به دلیل این تعاملات با دیگران، مهم است که افراد مهارت های اجتماعی مناسبی را برای کنار آمدن و موفقیت در فعالیت های روزمره از خود نشان دهند. در یک زمینه آموزشی کلاس تربیت بدنی مکانی عالی برای دانش آموزان برای یادگیری مهارت های اجتماعی و تعامل صحیح با همکلاسی ها و معلمان آنها است. مهارت اجتماعی را می توان به عنوان مورد قبول و تایید جامعه ای که فرد در آن زندگی می کند ارزیابی کرد. همچنین می توان گفت که با انجام کارهای مفید برای جامعه و خود، مهارت های خود را در حوزه اجتماعی به کار می گیرند |
کلیدواژه ها |
تربیت بدنی، مهارت های زندگی، یادگیری، مهارت اجتماعی |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |