استراتژیهای آموزش ضرب از طریق بازی در پایه سوم ابتدایی |
کد مقاله : 1223-CNF |
نویسندگان |
مهلا الفت *، یگانه مزیدی شرف آبادی دانشگاه فرهنگیان |
چکیده مقاله |
اهمیت دادن به ورزش در دوران کودکی، امری مهم وحیاتی است. از جمله کارهایی که یک معلم میتواند برای کلاسش انجام دهد تا دانش آموزانش بهتر مفاهیم را درک کنند، استفاده از روش های خلاق و همچنین بازی در لابه لای تدریس میباشد به گونه ای که دانش آموز با پویایی و تحرک هر چه بیش تر علاوه بر یادگیری ازمدرسه و کلاس درس لذت ببرند؛ زیرا کودک همواره در حال رشد است و رشد مطلوب و همه جانبه او میتواند در زندگی آیندهاش بسیار مفید و موثر واقع شود. در دوره دبستان، تربیت و تقویت کودک از طریق بازی، امری ضروری است چراکه در این دوره، بازی نقش مهمی در رشد کودک دارد. یادگیری از طریق بازی کردن میتواند کاملا در این مرحله تحقق یابد. هدف از تحقیق حاضر بیان بازیهای ریاضی قابل اجرا در کلاسهای درس به عنوان یکی از روشهای نوین آموزشی به منظور پیشبرد اهداف تعیین شده در دوره سوم ابتدایی میباشد. |
کلیدواژه ها |
بازی، ریاضی، ضرب، پایه سوم ابتدایی |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |