ارزیابی کیفیت آموزش مجازی اساتید دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی مشهد از دیدگاه دانشجو معلمان
کد مقاله : 1294-CNF
نویسندگان
مریم راه چمنی *1، تکتم نعمتی2، حسین عرب3
1دانشجوی دانشگاه فرهنگیان مشهد
2استاد یار ،گروه آموزش تربیت بدنی ،دانشگاه فرهنگیان ،تهران ،ایران.
3دانشجوی کارشناسی ارشد ،گروه مدیریت ورزشی ،دانشکده تربیت بدنی وعلوم ورزشی ،دانشگاه حکیم سبزواری
چکیده مقاله
چکیده مقاله
تحلیل و بررسی و ارزیابی کیفیت آموزشی امری است که از دیرباز مورد نظر بوده است،چرا که با ارزیابی یک موقعیت آموزشی می توان میزان اثر گذاری برنامه های تدوین شده را سنجید.در این پژوهش اساتید پنج گروه آموزشی دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی مشهد با پرسشنامه ی( بورنگ و همکاران،۱۳۹۴) مورد ارزیابی گرفت ، جامعه آماری این پژوهش دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی مشهد ۱۵۰۰نفر و نمونه آماری ۳۵۰نفر از دانشجویان این دانشگاه که با روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده اند، می باشد. در این پژوهش ازدانشجو معلمان این دانشگاه خواسته شد که از لحاظ چهارشاخص فناوری،ارتباطی،پداگــوژی،تخصصی اساتید خود را مورد ارزیابی دهند.طبق نتایج به دست آمده در این پژوهش اساتید این پنج گروه تحصیلی با میانگین کل ۵۴۸۶/۳دارای سطح بالای علم تخصصی و با میانگین کل ۹۸۵/۲ از لحاظ شاخصارتباطی و ارتباط با دانشجو در سطح پایینی نسبت به دیگر شاخص ها قرار دارند.
کلیدواژه ها
آموزش مجازی،اساتید دانشگاه فرهنگیان،دانشجویان
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر